Monday, April 10, 2006

Paradise mig lige i måsen!

Det lykkedes mig at møde en der har været med i Paradise Hotel, uden at jeg fik ufrivillige aggressive impulser. Jeg opførte mig faktisk helt pænt. Og endte med at synge karaoke med stodderen. (Jeg ved godt, at der burde være dødsstraf for den slags, men der var blevet shottet fisshk i stor stil lige inden.)
Hvordan kan folk dog få sig selv til at melde sig til det program?
Og reklamerne: 'Hver mandag tjekker en ny single ind på Paradise Hotel.'
Så kan det jo blive ved for evigt....

Han var faktisk ret flink. På en metrosexuel-københavnermåde.

Og under hele seancen vidste jeg ikke, at han havde dette flammende røde bogstav lige i panden. 'L'

Christ. Jeg hader den serie. Jeg hader serien, og produktionsselskabet, hvilket er lidt problematisk, da en god veninde er i praktik derovre. Og har tilbragt uger i caribien mens hun lavede snotfordummende lorte-TV og overbeviste resten af verden, at Chris Cooper har ret, da han i 'American Beauty' siger: 'This world is going straight to hell.'

Fuck....

FUCK!!!

Eller som vi siger i Århus: FÅK!

Måske man bare skulle lave en kombination. 'Lost' møder 'Robinson' og så finde en ø med bevæbnede smuglere på.

Thomas Mygind: Ja, dagens udfordring giver lidt sig selv. Sidste mand, der står op....

Så ville man også slippe for at møde deltagere, når man uforvarende tager til fest og drikker sig i hegnet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home