Monday, April 10, 2006

Kan man gemme sig en hel dag?

Jeg mødte i morges kl. 10 (Eller min udgave af kl. 10 i det mindste.) og siden har jeg formået at skrive 60 linier af mit interview med Preben Mejer.
Preben kunne sagtens ende som personlig helt. For fanden. Manden arbejder i én stor legestue, hvor han tænker tanker, som ender i dit hjem om nogen år, som købe-produkter.
Men udover det har jeg ikke lavet andet end at se flashfilm, skrive med Didde, Vibe, Erik og hvem ellers der var på MSN. Jeg har spillet flash-spil og lyttet til netradio.
Og nu sidder jeg fandeme og overvejer at gå tidligt...

Jeg savner min mormor. Hun kunne holde mig ved bålet, på de rare måde.

Måske man kunne ansætte en ældre dame, med bageevner og mistro til vaskemaskiner til at stå bag mig og prikke mig insisterende på skulderen, når min DAMP-agtige koncentrationsevne begynder at svigte.

Nogen der melder sig?

I det mindste har jeg ordnet det, så jeg skal ud og køre i store firkantede biler, der trækker på en hel masse hjul og kan køre i mudder.

Gad vide, hvor mine gummirøjsere er.

.... og hvorfor helvede jeg nu er kommet i børnehaven igen? Røjsere.... fri mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home